Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Καλύτερη μέρα


Χθες παρόλα αυτά, ξαναβγήκα στον κόσμο.
Την τόλμησα την επανασύνδεση με κάποιες παλιές καλές φίλες μου και εφόσον άντεξα μια παρέα 5 γυναικών για πάνω από μισή ώρα και σήμερα αισθάνομαι καλύτερα και κάπως πιο ανάλαφρη, θέλω να ελπίζω ότι ξεπερνάω σιγά σιγά την αγοραφοβία μου (αν και εδώ που τα λέμε δεν είναι μόνο εκεί το πρόβλημα).
Είναι κι ο καιρός όμως που βοηθάει κι η προοπτική ότι σύντομα θα ξεκινήσω δουλειάααα ίσως και το ζευγάρι σκουλαρίκια-ζάρια που μου χάρισε ο Γ. και τα ρίχνω κάθε πρωί μπας και αλλάξει η τύχη μου... Α μπορεί και η ταινία "Καυτό απόρρητο" που είδα χθες και κοιμήθηκα χαμογελαστή και χωρίς βαλεριάνα.
Καλημέρα σας.

2 σχόλια:

Despoina Chatzipavlidou είπε...

τι σύμπτωση ! χρησιμοποιώ την λέξη βαλεριάνα στην χτεσινή μου ανάρτηση !
δες την
και μη φοβάσε... οι αγοραφοβίες μας δεν θα συναντηθούν :)

alepou είπε...

Το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως έχουν συναντηθεί και δεν το' χουμε πάρει χαμπάρι...