Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Mute


Αντιμέτωπη για πρώτη φορά -για επαγγελματικούς λόγους- με το ελληνικό δημόσιο (χάι υπηρεσία ωστόσο) ανακάλυψα τα εξής:
1. το πτυχίο μου δεν έχει "συνάφεια" με την επαγγελματική μου δραστηριότητα (αν και λογικά έχει)
2. για να ληφθεί υπόψη η προϋπηρεσία μου πρέπει να βρω τρόπο "να αποδείξω" ότι υπάρχει συνάφεια (έτσι: έχω πτυχίο αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας και δουλεύω -αιώνες- ως δημοσιογράφος, όμως πρέπει να αποδείξω ότι στη δουλειά μου πχ. στον Σκάι έκανα λογοτεχνικές αναλύσεις στα αγγλικά κι αυτό μάλιστα πρέπει να γίνεται σαφές στη βεβαίωση που θα μου δώσει ο σταθμός!)
3. το μεταπτυχιακό μου "δεν υφίσταται" αν δεν είναι αναγνωρισμένο από το (υψηλής διανόησης) ελληνικό κράτος. (Αυτό το ήξερα μέσες άκρες, όμως δεν φανταζόμουν ότι παίρνει τόοοσο χρόνο η αναγνώρισή του - από το υψηλής διανόησης ελληνικό κράτος)
4. αν δεν το προσκομίσω, ο μισθός μου δεν θα είναι ο αναμενόμενος (σιγά σιγά αλλάζω γνώμη)
5. έλεος ("δεν προβλέπεται, διαβάστε τον κανονισμό")

Δεν υπάρχουν σχόλια: