Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Ημερολόγια εγκυμοσύνης


Είπα ότι εφόσον αισθάνομαι μια χαρά, θα συνεχίσω να δουλεύω. Ελα όμως που όσο περνάει ο καιρός, τόσο χάνω την όρεξή μου όπως επίσης και την αποδοτικότητά μου... Έρχομαι στο γραφείο νωρίς νωρίς και γύρω στις 2 με πιάνει μια απίστευτη τάση φυγής. Κι όταν πάω σπίτι ξαπλώνω ανάσκελα στον καναπέ (η αλήθεια είναι ότι σε οποιαδήποτε άλλη στάση με ταράζουν τα πλευρά μου) και αν δεν διαβάζω (πάλι καλά που το κάνω ακόμα και μάλιστα πολλές φορές φωναχτά να ακούει το μωρό - καλύτερα από το να του απαριθμώ την ειδησεογραφία της ημέρας, ε;) ή δεν βλέπω μαλακίες στην τηλεόραση, χαζεύω. Το ταβάνι, το μπαλκόνι, τα νύχια μου. Εποικοδομητικό δε λέω.

Θα αντέξω όμως, έστω και με μειωμένη προσοχή και ελάχιστη υπομονή.

Επιπλέον ψάχνω και μαγιό εγκυμοσύνης χωρίς τύχη φυσικά μια κι όλα είναι με φρου-φρου, πουά και πολλά πολλά ροζ...

4 σχόλια:

Pink_Fish είπε...

Θυμάμαι ότι τις τελευταίες ημέρες πριν αρχίσει η άδεια μητρότητας, δεν είχα καμία, μα καμία όρεξη να πάω στη δουλειά. Κουραζόμουν απίστευτα, όταν γύριζα σπίτι το μόνο που ήθελα ήταν να κοιμηθώ. Η κοιλιά μου ήταν τεράστια, με κούραζε ακόμα και το αργό περπάτημα. Το βράδυ δεν κοιμόμουν καλά, είχα παλινδρόμηση (η τεράστια κοιλιά, είπαμε, είχε καταλάβει τα πάντα και συνέθλιβε τα υπόλοιπα όργανα). Υπομονή...Θα κάνεις και μπανάκια? Μια χαρά σε βρίσκω....

alepou είπε...

Δεν είναι το βάρος που με ενοχλεί (ακόμα δεν έχω πάρει τεράστιες διαστάσεις, μόλις έκλεισα τις 29 βδομάδες) ούτε ότι νυστάζω (παρόλο που δεν κοιμάμαι καλά κυρίως γιατί τρέχω στην τουαλέτα κάθε μιάμιση ώρα με το ρολόι αλλά και γιατί πιάνομαι αγρίως) απλώς το μυαλό μου είναι αλλού...
Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσα να περπατάω όλη μέρα (και να πληρωνόμουν) αρκεί να μην καθόμουν σ' ένα γραφείο...
Οσο για τα μπάνια, μου 'παν ότι όταν κολυμπάς με κοιλιά είναι σαν να μην έχεις βάρος, οπότε οφείλω να το δοκιμάσω!

Mamouli είπε...

Είναι απόλυτα φυσιολογικό. Το παράξενο θα ήταν να ένιωθες μία χαρά.

Όσον αφορά στα μαγιό, πήγαινε εδώ και θα βρεις σίγουρα:

http://www.motherhood.com/

http://www.apeainthepod.com/

alepou είπε...

Ευχαριστώ Μamouli! Θα τα κοιτάξω.