Μια μέρα
-Μαμά, τι γράμμα είναι αυτό;
-Δεν είναι γράμμα, είναι θαυμαστικό.
-Μαμά, τι είναι το θαυμαστικό;
-Να, όταν θέλουμε να πούμε κάτι με έντονο τρόπο, να δώσουμε παραπάνω αξία στις λέξεις, όταν γράφουμε βάζουμε ένα θαυμαστικό. Κατάλαβες; Οπως όταν λέμε: "Ιάσονα, είσαι πολύ γλυκός!"
Αλλη μέρα
-Μαμά, γιατί μου διαβάζεις τόσο δυνατά;
-Καλά, θα διαβάσω πιο σιγά. (Αλλάζω τόνο και μιλάω αργά και σιγά.)
-Μαμά, σε αγαπάω πολύ, θαυμαστικό!
-Μαμά, τι γράμμα είναι αυτό;
-Δεν είναι γράμμα, είναι θαυμαστικό.
-Μαμά, τι είναι το θαυμαστικό;
-Να, όταν θέλουμε να πούμε κάτι με έντονο τρόπο, να δώσουμε παραπάνω αξία στις λέξεις, όταν γράφουμε βάζουμε ένα θαυμαστικό. Κατάλαβες; Οπως όταν λέμε: "Ιάσονα, είσαι πολύ γλυκός!"
Αλλη μέρα
-Μαμά, γιατί μου διαβάζεις τόσο δυνατά;
-Καλά, θα διαβάσω πιο σιγά. (Αλλάζω τόνο και μιλάω αργά και σιγά.)
-Μαμά, σε αγαπάω πολύ, θαυμαστικό!
3 σχόλια:
Αχ, αυτά τα παιδιά...
Σε αφήνουν άφωνη ώρες-ώρες με τις ατάκες τους (θαυμαστικό)!
Πάντως το εμπέδωσε το παιδί! Να, κι άλλη μια απόδειξη ότι η γραμματική μαθαίνεται καλύτερα βιωματικά κι όχι με παπαγαλία.
@My Lovable Baby όντως κάθε μέρα είναι σαν να μαθαίνω εγώ κάτι καινούργιο!
@Eleni τι να πω δεν περίμενα στα 2,5 να πρέπει να του εξηγώ τα σημεία στίξης... Χθες με ρωτούσε τι είναι το κόμμα και η παύλα (τα είχε στο βιβλίο και του έκαναν εντύπωση, πολλάαα θαυμαστικά!). Προσπάθησα να του εξηγήσω με αντίστοιχο τρόπο αλλά ήταν ακόμη πιο δύσκολο. Κατάλαβες; τον ρώτησα, Ναι, ναι. Περιμένω πότε θα μου πει, Μαμά κόμμα σε αγαπάω πολύ θαυμαστικό παύλα τι θα φάμε σήμερα; (το ερωτηματικό -ευτυχώς-δεν τον έχει απασχολήσει ακόμη γραμματικά τουλάχιστον...)
Δημοσίευση σχολίου